Felmeddelande på datorn

Får du ett felmeddelande i Fördelszonen?

Vissa läsare har för närvarande problem med att logga in i Fördelszonen. Här visar vi hur du kan lösa det.

7 september 2022

För närvarande kan en del användare uppleva problem med att hämta innehåll eller logga in i Fördelszonen. När du försöker logga in eller öppna ett visst innehåll kan webbplatsen visa meddelandet ”Fel 520”.

Felet uppstår ofta i samband med inloggning, men det kan även förekomma tillfälligt när man inte är inloggad.

Har du också drabbats av detta fel? Då får du här 3 tips som troligen kan åtgärda felet.

Så här löser du 520-felet

Våra tekniker arbetar för högtryck med att lösa problemen med fel 520, som beror på de cookies som sparas på din dator när du besöker Fördelszonen.

Tills felet är löst kan du själv göra 3 saker för att slippa problemen:

1: Radera cookies i din webbläsare.

Det gör du vanligtvis genom att gå in i webbläsarens inställningar och välja Rensa webbinformation.

2: Besök Fördelszonen i Incognito-läget.

Om du öppnar webbläsarens meny och väljer så kallat Incognito-läge kommer webbläsaren att undvika cookies som kan orsaka problem.

3: Prova med en annan webbläsare – t.ex. Microsoft Edge eller Safari.

Ofta visas 520-felen bara i en webbläsare, även om du har flera installerade på datorn. Så om du normalt använder webbläsaren Google Chrome kan du istället prova med Microsoft Edge som finns installerad i Windows eller Safari på Mac.

Har du fortfarande problem?

Om de tre lösningarna inte fungerar för dig ska du kontakta vår kundtjänst. De försöker hjälpa dig ytterligare, så att du återigen kan logga in i Fördelszonen och hämta program.

Du kan skriva till kundtjänst på denna adress:

[email protected]

Kanske detta kommer att intressera dig ...

Kanske är du intresserad av